Kategóriák
Látogatók

Hírlevél

Szeretné, ha minél hamarabb hírt kapna róla, ha valami ütős akció indul? Netán ha egy új termék érkezik? Csak egy klikkre áll tőle! Adja meg e-mail címét és nem marad le semmiről!



Utolsó keresések


:: Jogi információk

Vásárlás és rendelés leadás a PROGSM KFT (székhely: 1067 Budapest Teréz krt. 47 képviselő Simó Lóránt adószám: 13654379-2-42, bankszámlaszám : 13597539-12302010-00023668 (KDB-Bank), a továbbiakban Eurogsm) weboldalának kínálatából.

·         Telefonon való rendelés leadásával, fizetési és szállítási feltételek egyeztetése alapján +3670-3851155-ös telefonszámon lehetséges!!

·         Vásárlás menete a weboldalon való megrendelés során:

Egyszerű első vásárlás

 Első vásárlása nálunk gyors és egyszerű, nincs szükség előzetes regisztrációra, ez ugyanis az első vásárláskor automatikusan lezajlik:

Több termék vásárlása

 Amennyiben egy készülékből több darabot szeretne vásárolni, a kosárba tétel előtt illetve követően beírhatja a kívánt darabszámot.

Kosár

 Amikor ön betesz egy készüléket a kosarába, még nem kötelezi önt a készülék megvásárlására. Amennyiben ön mégsem kívánja megvásárolni a kiválasztott készüléket, akkor azt a kosarából bármikor kiveheti a készülék mellett megtalálható \"törlés\" gombra kattintva. Amikor a felhasználó kilép a EURO GSM oldaláról, illetve 30 percig semmilyen böngészést, felhasználói tevékenységet nem végez az áruházban (ld. biztonsági időkorlát), a rendszer automatikusan elmenti kosarának tartalmát, így a következő vásárláskor az előzőleg oda betett készülékek megmaradnak.

A biztonsági időkorlát

 A biztonsági időkorlát olyan rendszerbiztonsági tulajdonság, amely csökkenti annak lehetőségét, hogy a felhasználó számítógépéről annak belépési kódjaival illetéktelen személy vásárlást kezdeményezzen. A biztonsági időkorlát rendszer akkor indul, amikor a látogató passzív  felhasználóvá válik, tehát nem végez semmilyen böngészési tevékenységet az oldalon. Ettől az időponttól számítva 30 percen belül a látogató visszatérhet és a rendszer nem kér újbóli bejelentkezést, azonban ezen időkorlát után újból be kell jelentkezni. Amennyiben nem kívánja tovább böngészni a EURO-GSM oldalát, akkor javasoljuk, hogy minden esetben használja a Kilépés gombot, egyben zárja be a böngésző ablakát.

 

Vásárlás

 Tegye a megvásárolni kívánt készüléket a kosarába, majd kattintson a RENDELÉS gombra. Ezután megadhatja/ellenőrizheti a kiszállítási címet,  beállíthatja a fizetés és kiszállítás módját. Az utolsó lapon a RENDELÉS ELKÜLDÉSE gombbal küldheti el rendelését. Ha előzően már regisztrált és módosítani szeretné az átvételt akkor azt a FELHASZNÁLÓI ADATOK-nál teheti meg. Megrendelésének folyamatát ön is figyelemmel kísérheti az oldalunkon.

 Készülék típusok

Honlapunkon többféle készülék közül választhat:
- használt,

- 0 perces,
- új készülék.

A használt termékeink garanciája állapottól és kortól függően változhat. Általában 1-3 hónap.

A 0 perces készülékeket 6-12-24 hónapos jótállási idővel tudjuk biztosítani.
A 0 perces készülékek fóliás, dobozos termékek, melyet gyári tartozékokkal és felszereltséggel értékesítünk. (a tartozékok régiónként eltérőek lehetnek)

 Az új mobilkészülékek minden esetben a gyártó által meghatározott jótállási időtartammal kerülnek értékesítésre.

 

Rendelés visszamondása

A rendelés a készülék átvételekor visszamondható, abban az esetben, ha a megrendelt készülék hibás vagy sérült (csak új készülék esetében), illetve a készülék fizikai állapotáról közölt adatok nem felelnek meg a valóságnak.

 Amennyiben  más okból ( nem a cégünk hibájából eredendően) történik a visszamondás,  1000FT kiszállási díjat számítunk fel, melyet minden esetben köteles a futárnak megfizetni!! Vidéki kiszállításnál a futárszolgálat díjának, 2000Ft megfizetésére kötelezett!

Rendelésének leadásával és annak megerősítésével ezen feltételeket elfogadja!!

 

Szállítási határidő, feltétele és menete

 

A megrendelt készüléket, aznap a megadott címre szállítjuk, illetve ha ez önnek nem megfelelő, akkor megjegyzést rovatban, tüntesse fel hogy milyen időintervallum lenne önnek alkalmas, telefonos egyeztetés során is!! Aznapi kiszállítás, csak munkanapokon 16 h - ig leadott rendelésekre tudunk vállalni Budapest területén, de kérjük ilyen esetben telefonon egyeztessenek a +36-20-2010100 ;+36-20-4888811- es telefonszámon. A 13 óra után leadott rendelések Vidékre a következő munkanapon kerülnek kiszállításra.

Sikeres rendelés esetén a rendszer a regisztrált e-mail címre visszajelez.

A megrendelést, minden esetben telefonos visszaigazolás, megerősítés, cím, elérhetőségi telefonszám és időpont egyeztetést követően áll módunkban teljesíteni!!

Vidéki megrendelés

 Futárszolgálattal történik a kiszállítás, melynek díja az egész ország területén egységesen 1500FT

·         A feltüntetett árak tartalmazzák a csomagolás illetve a második kiszállás (következő munkanap) költségét is, amennyiben az első kézbesítési próbálkozás sikertelen volt.

·         A kiszállítás kizárólag munkanapokon, 8:00-20:00 óráig bármely időszakban történhet, így célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol az átvevő személy egész nap elérhető. Telefonszám megadása is szükséges, amin a futár elérheti!

·         Amennyiben a rendelés pénteken 17:00 óra után kerül leadásra, úgy a kiszállítás - hétfői csomagfelvétel miatt - leghamarabb a következő hét keddi napján teljesülhet.

·         A rendeléseket beérkezési sorrendben, feldolgozási kapacitástól függően teljesítjük.

 

 A kiszállítás előtt, a telefonos egyeztetés alapvetően szükséges. A megrendelés rendszerünkben történő feldolgozása után munkatársunk a megadott telefonszámon fog jelentkezni. Amennyiben ezen feltétel a megrendelő hibájából nem valósulhat meg (hibás telefonszám, nem lehetséges a kapcsolatfelvétel), úgy a rendelt tételeket nem áll módunkban kézbesíteni.

 

Fizetési lehetőségek

 

·         A fizetés történhet készpénzzel a futárnak (a csomag átvételekor)

·         Előreutalással, a PROGSM KFT számlaszámára történő utalással, előlegszámla alapján. Előreutalás esetén a csomagot az összeg beérkezését követően tudjuk küldeni.

·         Postai szállításra is van lehetőség! Előre egyeztetett módon az aktuális postai díjszabásoknak megfelelően!!

 

Átvételkor a Megrendelő kötelessége a csomagban szereplő tételek ellenőrzése a futár jelenlétében, a csomag átvételét követően utólagos reklamációt hiányzó tételre hivatkozva nem fogadunk el!

 

Számla kérelmét a rendelés leadásánál a megjegyzések rovatban tüntesse fel!

Telefonos megrendelés, megerősítés esetén számla igényét jelezni szíveskedjék!

 

Szállítási költség

·         BUDAPEST BELSŐ KERÜLETEIBEN (V, VI, VII, VIII) A KISZÁLLÍITÁS DÍJMENTES

·         VIDÉKRE VALÓ RENDELÉS ESETÉN a 16h – ig leadott rendeléseket másnap kerülnek kiszállításra futárszolgálattal. Az ország egész területén belül a szállítási díj 2000 FT

·         Lehetőség van a megrendelt áru személyes átvételére is, előzetes egyeztetés alapján a EUROGSM budapesti boltjában!

Cím:  1067 Budapest Teréz krt. 47

Nyitva tartás Munkanapokon H-P 09-18 h-ig, Szombaton 09-13ig.

 

Számlázás

Cégünk mobiltelefonok adás-vételével foglalkozik. Az oldalon található telefonok, PDA-k O perces készülékek. Viszonteladóként ezen tevékenységükre az Áfa-törvény XVI/2. alfejezetének rendelkezéseit alkalmazzuk, miszerint a kiállított számla o% áfát tartalmaz, mely költségként elszámolható, de áfa visszaigénylésre nem jogosítja.

Lehetőség van 27%-os Áfa tartalommal rendelkező készülékek beszerzésére is, melyről 27%-os Áfás számlát tudunk kiállítani. Ezt nem csak költségként lehet elszámolni, ebből az áfa összege is visszaigényelhető. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a készülékek beszerzése külön megrendelésre történik. Az esetleges készlethiányért, várokozási időért vagy az ebből eredő kellemetlenségek miatt megértésüket kérjük.

 

Az Elállás joga

Az elállás jogát a 17/1999. Kormányrendelet részletesen szabályozza:

A megrendelő a kereskedővel létrejött szerződéstől jogosult indoklás nélkül elállni 8 napon belül.

A megrendelő az elállás jogát az áru átvételének a napjától számított 8 naptári napon belül veheti igénybe, a következő feltételekkel:

Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza cégünkhöz. Az elállási jog azonban nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyek olyan állapotúak, hogy az új termékként történő értékesítést nem teszik lehetővé. Elállásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon vagy személyesen kell bejelentenie.

·         PDA, PNA Navigáció, és Mobiltelefon esetén csak 0 perces használatlan készüléket tudunk vissza vásárolni teljes áron, melyen az összes védő fólia sértetlen, és minden gyári csomagolása sértetlenül és hiánytalanul megvan.

·         Amennyiben a készüléken látható használat, vagy a fólia hiányzik a készüléket, csak árkompenzációval tudjuk visszavásárolni. ( minimum 30%- os )

·         Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük, előzetes egyeztetés után

·         Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra, ha a termék megfelel az előzőekben leírt sértetlen és új termékként eladható minősítésnek!! Erről szabályszerű jegyzőkönyv készül az átvétel során!

·         Ezért, mind két fél érdekében ajánlatos az elállás jogának érvényesítéshez, ha a személyes átadást választja!/A későbbiekben felmerülő esetleges problémák kiküszöbölésének érdekében!!

·         A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Valamint abban az esetben, ha a termék hibátlan és a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a termék kiszállítási költségét is, amit kedvezményként cégünk elengedett a házhoz szállításkor. ez Budapesten 1500Ft, vidéki szállítás esetén 2000 Ft-ot jelent!

·         Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

·         Elállás esetén a megrendelő kötelezettségét képezi a sértetlen áru, eredeti csomagolásban postai úton történő visszaküldése, vagy személyes átadása, valamint a garancialevél és adás-vételi szerződés vagy számla visszajuttatása. Elállás esetén a kereskedő az áru ellenértékét az elállást követő 30 munka napon belül kell a megrendelő részére visszafizetni.

·         Amennyiben megrendelését a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 8 napon belül lemondja, és interneten keresztül fizetett bankkártyával, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk vissza a bankszámlájára az áru ellenértékét.

·         Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.

 

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999.

 

 

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet

a távollevők között kötött szerződésekről

A távollévők között kötött szerződés alapján a fogyasztó (vállalatok, cégek nem fogyasztónak számítanak), házhoz szállítás esetén, az átvétel napjától 8 munkanapig gyakorolhatja a szerződéstől való elállás jogát. Ezt kizárólag előzetes írásbeli jelzés alapján, illetve telefonos egyeztetés után tudjuk figyelembe venni,.A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget (a szállítási költség ennek nem része) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli.  Portóval terhelt csomagokat nem áll módunkban átvenni.

A terméket eredeti, sértetlen állapotában szükséges  -  8 munkanapon belül visszaküldeni, garanciajegyen szereplő elérhetőségre. A termék vételára a csomag beérkezését követően kerül visszautalásra azon bankszámlaszámra, amelyet az előzetes írásbeli jelzésnek tartalmaznia kell.

A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Nem rendeltetésszerű használat, mely esetben az áru újbóli értékesítésre nem kerülhet

 



Vissza