EURO GSM webáruház
   
Kategóriák
Látogatók

Hírlevél

Szeretné, ha minél hamarabb hírt kapna róla, ha valami ütős akció indul? Netán ha egy új termék érkezik? Csak egy klikkre áll tőle! Adja meg e-mail címét és nem marad le semmiről!



Utolsó keresések


:: Jogi információk

Vásárlás és rendelés leadás a PROGSM KFT (székhely: 1067 Budapest Teréz krt. 47 képviselő Simó Lóránt adószám: 13654379-2-42, bankszámlaszám : 13597539-12302010-00023668 (KDB-Bank), a továbbiakban Eurogsm) weboldalának kínálatából.

·         Telefonon való rendelés leadásával, fizetési és szállítási feltételek egyeztetése alapján +3670-3851155-ös telefonszámon lehetséges!!

·         Vásárlás menete a weboldalon való megrendelés során:

Egyszerű első vásárlás

 Első vásárlása nálunk gyors és egyszerű, nincs szükség előzetes regisztrációra, ez ugyanis az első vásárláskor automatikusan lezajlik:

Több termék vásárlása

 Amennyiben egy készülékből több darabot szeretne vásárolni, a kosárba tétel előtt illetve követően beírhatja a kívánt darabszámot.

Kosár

 Amikor ön betesz egy készüléket a kosarába, még nem kötelezi önt a készülék megvásárlására. Amennyiben ön mégsem kívánja megvásárolni a kiválasztott készüléket, akkor azt a kosarából bármikor kiveheti a készülék mellett megtalálható \"törlés\" gombra kattintva. Amikor a felhasználó kilép a EURO GSM oldaláról, illetve 30 percig semmilyen böngészést, felhasználói tevékenységet nem végez az áruházban (ld. biztonsági időkorlát), a rendszer automatikusan elmenti kosarának tartalmát, így a következő vásárláskor az előzőleg oda betett készülékek megmaradnak.

A biztonsági időkorlát

 A biztonsági időkorlát olyan rendszerbiztonsági tulajdonság, amely csökkenti annak lehetőségét, hogy a felhasználó számítógépéről annak belépési kódjaival illetéktelen személy vásárlást kezdeményezzen. A biztonsági időkorlát rendszer akkor indul, amikor a látogató passzív  felhasználóvá válik, tehát nem végez semmilyen böngészési tevékenységet az oldalon. Ettől az időponttól számítva 30 percen belül a látogató visszatérhet és a rendszer nem kér újbóli bejelentkezést, azonban ezen időkorlát után újból be kell jelentkezni. Amennyiben nem kívánja tovább böngészni a EURO-GSM oldalát, akkor javasoljuk, hogy minden esetben használja a Kilépés gombot, egyben zárja be a böngésző ablakát.

 

Vásárlás

 Tegye a megvásárolni kívánt készüléket a kosarába, majd kattintson a RENDELÉS gombra. Ezután megadhatja/ellenőrizheti a kiszállítási címet,  beállíthatja a fizetés és kiszállítás módját. Az utolsó lapon a RENDELÉS ELKÜLDÉSE gombbal küldheti el rendelését. Ha előzően már regisztrált és módosítani szeretné az átvételt akkor azt a FELHASZNÁLÓI ADATOK-nál teheti meg. Megrendelésének folyamatát ön is figyelemmel kísérheti az oldalunkon.

 Készülék típusok

Honlapunkon többféle készülék közül választhat:
- használt,

- 0 perces,
- új készülék.

A használt termékeink garanciája állapottól és kortól függően változhat. Általában 1-3 hónap.

A 0 perces készülékeket 6-12-24 hónapos jótállási idővel tudjuk biztosítani.
A 0 perces készülékek fóliás, dobozos termékek, melyet gyári tartozékokkal és felszereltséggel értékesítünk. (a tartozékok régiónként eltérőek lehetnek)

 Az új mobilkészülékek minden esetben a gyártó által meghatározott jótállási időtartammal kerülnek értékesítésre.

 

Rendelés visszamondása

A rendelés a készülék átvételekor visszamondható, abban az esetben, ha a megrendelt készülék hibás vagy sérült (csak új készülék esetében), illetve a készülék fizikai állapotáról közölt adatok nem felelnek meg a valóságnak.

 Amennyiben  más okból ( nem a cégünk hibájából eredendően) történik a visszamondás,  1000FT kiszállási díjat számítunk fel, melyet minden esetben köteles a futárnak megfizetni!! Vidéki kiszállításnál a futárszolgálat díjának, 2000Ft megfizetésére kötelezett!

Rendelésének leadásával és annak megerősítésével ezen feltételeket elfogadja!!

 

Szállítási határidő, feltétele és menete

 

A megrendelt készüléket, aznap a megadott címre szállítjuk, illetve ha ez önnek nem megfelelő, akkor megjegyzést rovatban, tüntesse fel hogy milyen időintervallum lenne önnek alkalmas, telefonos egyeztetés során is!! Aznapi kiszállítás, csak munkanapokon 16 h - ig leadott rendelésekre tudunk vállalni Budapest területén, de kérjük ilyen esetben telefonon egyeztessenek a +36-20-2010100 ;+36-20-4888811- es telefonszámon. A 13 óra után leadott rendelések Vidékre a következő munkanapon kerülnek kiszállításra.

Sikeres rendelés esetén a rendszer a regisztrált e-mail címre visszajelez.

A megrendelést, minden esetben telefonos visszaigazolás, megerősítés, cím, elérhetőségi telefonszám és időpont egyeztetést követően áll módunkban teljesíteni!!

Vidéki megrendelés

 Futárszolgálattal történik a kiszállítás, melynek díja az egész ország területén egységesen 1500FT

·         A feltüntetett árak tartalmazzák a csomagolás illetve a második kiszállás (következő munkanap) költségét is, amennyiben az első kézbesítési próbálkozás sikertelen volt.

·         A kiszállítás kizárólag munkanapokon, 8:00-20:00 óráig bármely időszakban történhet, így célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol az átvevő személy egész nap elérhető. Telefonszám megadása is szükséges, amin a futár elérheti!

·         Amennyiben a rendelés pénteken 17:00 óra után kerül leadásra, úgy a kiszállítás - hétfői csomagfelvétel miatt - leghamarabb a következő hét keddi napján teljesülhet.

·         A rendeléseket beérkezési sorrendben, feldolgozási kapacitástól függően teljesítjük.

 

 A kiszállítás előtt, a telefonos egyeztetés alapvetően szükséges. A megrendelés rendszerünkben történő feldolgozása után munkatársunk a megadott telefonszámon fog jelentkezni. Amennyiben ezen feltétel a megrendelő hibájából nem valósulhat meg (hibás telefonszám, nem lehetséges a kapcsolatfelvétel), úgy a rendelt tételeket nem áll módunkban kézbesíteni.

 

Fizetési lehetőségek

 

·         A fizetés történhet készpénzzel a futárnak (a csomag átvételekor)

·         Előreutalással, a PROGSM KFT számlaszámára történő utalással, előlegszámla alapján. Előreutalás esetén a csomagot az összeg beérkezését követően tudjuk küldeni.

·         Postai szállításra is van lehetőség! Előre egyeztetett módon az aktuális postai díjszabásoknak megfelelően!!

 

Átvételkor a Megrendelő kötelessége a csomagban szereplő tételek ellenőrzése a futár jelenlétében, a csomag átvételét követően utólagos reklamációt hiányzó tételre hivatkozva nem fogadunk el!

 

Számla kérelmét a rendelés leadásánál a megjegyzések rovatban tüntesse fel!

Telefonos megrendelés, megerősítés esetén számla igényét jelezni szíveskedjék!

 

Szállítási költség

·         BUDAPEST BELSŐ KERÜLETEIBEN (V, VI, VII, VIII) A KISZÁLLÍITÁS DÍJMENTES

·         VIDÉKRE VALÓ RENDELÉS ESETÉN a 16h – ig leadott rendeléseket másnap kerülnek kiszállításra futárszolgálattal. Az ország egész területén belül a szállítási díj 2000 FT

·         Lehetőség van a megrendelt áru személyes átvételére is, előzetes egyeztetés alapján a EUROGSM budapesti boltjában!

Cím:  1067 Budapest Teréz krt. 47

Nyitva tartás Munkanapokon H-P 09-18 h-ig, Szombaton 09-13ig.

 

Számlázás

Cégünk mobiltelefonok adás-vételével foglalkozik. Az oldalon található telefonok, PDA-k O perces készülékek. Viszonteladóként ezen tevékenységükre az Áfa-törvény XVI/2. alfejezetének rendelkezéseit alkalmazzuk, miszerint a kiállított számla o% áfát tartalmaz, mely költségként elszámolható, de áfa visszaigénylésre nem jogosítja.

Lehetőség van 27%-os Áfa tartalommal rendelkező készülékek beszerzésére is, melyről 27%-os Áfás számlát tudunk kiállítani. Ezt nem csak költségként lehet elszámolni, ebből az áfa összege is visszaigényelhető. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a készülékek beszerzése külön megrendelésre történik. Az esetleges készlethiányért, várokozási időért vagy az ebből eredő kellemetlenségek miatt megértésüket kérjük.

 

Az Elállás joga

Az elállás jogát a 17/1999. Kormányrendelet részletesen szabályozza:

A megrendelő a kereskedővel létrejött szerződéstől jogosult indoklás nélkül elállni 8 napon belül.

A megrendelő az elállás jogát az áru átvételének a napjától számított 8 naptári napon belül veheti igénybe, a következő feltételekkel:

Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza cégünkhöz. Az elállási jog azonban nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyek olyan állapotúak, hogy az új termékként történő értékesítést nem teszik lehetővé. Elállásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon vagy személyesen kell bejelentenie.

·         PDA, PNA Navigáció, és Mobiltelefon esetén csak 0 perces használatlan készüléket tudunk vissza vásárolni teljes áron, melyen az összes védő fólia sértetlen, és minden gyári csomagolása sértetlenül és hiánytalanul megvan.

·         Amennyiben a készüléken látható használat, vagy a fólia hiányzik a készüléket, csak árkompenzációval tudjuk visszavásárolni. ( minimum 30%- os )

·         Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük, előzetes egyeztetés után

·         Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra, ha a termék megfelel az előzőekben leírt sértetlen és új termékként eladható minősítésnek!! Erről szabályszerű jegyzőkönyv készül az átvétel során!

·         Ezért, mind két fél érdekében ajánlatos az elállás jogának érvényesítéshez, ha a személyes átadást választja!/A későbbiekben felmerülő esetleges problémák kiküszöbölésének érdekében!!

·         A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Valamint abban az esetben, ha a termék hibátlan és a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a termék kiszállítási költségét is, amit kedvezményként cégünk elengedett a házhoz szállításkor. ez Budapesten 1500Ft, vidéki szállítás esetén 2000 Ft-ot jelent!

·         Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

·         Elállás esetén a megrendelő kötelezettségét képezi a sértetlen áru, eredeti csomagolásban postai úton történő visszaküldése, vagy személyes átadása, valamint a garancialevél és adás-vételi szerződés vagy számla visszajuttatása. Elállás esetén a kereskedő az áru ellenértékét az elállást követő 30 munka napon belül kell a megrendelő részére visszafizetni.

·         Amennyiben megrendelését a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 8 napon belül lemondja, és interneten keresztül fizetett bankkártyával, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk vissza a bankszámlájára az áru ellenértékét.

·         Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.

 

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999.

 

 

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet

a távollevők között kötött szerződésekről

A távollévők között kötött szerződés alapján a fogyasztó (vállalatok, cégek nem fogyasztónak számítanak), házhoz szállítás esetén, az átvétel napjától 8 munkanapig gyakorolhatja a szerződéstől való elállás jogát. Ezt kizárólag előzetes írásbeli jelzés alapján, illetve telefonos egyeztetés után tudjuk figyelembe venni,.A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget (a szállítási költség ennek nem része) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli.  Portóval terhelt csomagokat nem áll módunkban átvenni.

A terméket eredeti, sértetlen állapotában szükséges  -  8 munkanapon belül visszaküldeni, garanciajegyen szereplő elérhetőségre. A termék vételára a csomag beérkezését követően kerül visszautalásra azon bankszámlaszámra, amelyet az előzetes írásbeli jelzésnek tartalmaznia kell.

A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Nem rendeltetésszerű használat, mely esetben az áru újbóli értékesítésre nem kerülhet

 



Vissza